BOLIWIA, PERU

Send

z podróży stusik_i_sharik

Trzy w jednym - Boliwia, Peru i Chile! Fotoreportaż
Trudno powiedzieć, jak długo zajęło nam to wszystko. Około dwóch i pół miesiąca w Boliwii, Peru i Chile wjechaliśmy i wyjechaliśmy sześć razy, w różnych miejscach, kiedy pojechaliśmy na szczyt w Argentynie.

BoliwiaNawiasem mówiąc, jest to bardzo tani kraj i chociaż nie jest tam tak bezpiecznie, jego zabytki są tego warte. Zacznijmy od niej.

Nie oznacza to, że jesteśmy wyłącznie poszukiwaczami emocji i kiedy Shurik ( pofig37 ) zaprosił mnie do wspinania się na 4700 m i zjechania na rowerze (a ja nie jeździłem na rowerze, odkąd miałem 13 lat), 64 km wzdłuż Death Road, po raz pierwszy go dostałem. Cóż, nie zgodziłem się z nim. Ale potem się zepsuło. Po prostu wiedziałem, że gdybym się nie pompował, później tego żałuję.

Prawe wodospady z lewym klifem. Upadek przez długi czas.

Niektóre partycje. Tylko wąska i kręta droga bez interpunkcji. Droga nie jest dla turystów, otwarta dla każdego. Samochody wznoszące się i opadające, ostrzegane przez krzyże ku pamięci zmarłych, wciąż jeżdżą w górę i w dół. Więcej o tym dniu w naszym kempingu LJ.

La Paz
Podobał mi się ten kapitał. Zostaliśmy złapani tutaj przez Nowy Rok i poszliśmy do najdroższego hotelu w mieście, na najwyższym piętrze którego podano nam wspaniałą kolację. 12 USD
Oto suszone zarodki lamy. Znaleźliśmy je na rynku czarownic. Więcej o La Paz w naszym kempingu LJ.

Piekło dla Clastrophobic. W najwyższym mieście na świecie - kopalniach srebra, w których eksperymentowaliśmy z dynamitem i prawie dusziliśmy się z pyłu. Średni wiek górnika to 30 lat, a mimo to młodzi ludzie robią wszystko, aby dostać się do spółdzielni górniczej. Więcej o kopalniach w naszej wycieczce.

Shurik trzyma dynamit w dłoniach z zapalonym knotem

Wszystkie poniższe zdjęcia, aż do końca segmentu o Boliwii, zostały zrobione w ciągu trzech dni, za które zapłaciliśmy 70 USD (włącznie). Opuściliśmy Uyuni

Hotel wykonany z soli. W tym spędziliśmy noc.

Wśród morza soli jest mała wyspa z ogromnymi kaktusami.

Dolina Dali, aw oddali wulkan pali

Gejzerów nie można sfotografować, tak jak nie można sfotografować wiatru. A zaorane przez nich pole wrze i płonie o piątej rano.

Peru
Kuźko, gdzie udają się na słynną Inca Road, kolorowe miasto pełne żebraków. Szczerze, bardzo mi się tu podobało, więc nie mam żadnych skarg. :)
Więcej o Kuzko na naszym kempingu LJ.
Prezenty od Kuzko
Boże Narodzenie w Kuźku

Jezioro Titicaca
Okropnie turystyczne miejsce. Zostaliśmy oprowadzeni po wyspie, a nawet eksmitowani na słynne wyspy z trzciny.

Zgadnij, gdzie słomiana łódź jest pamiątką, a gdzie prawdziwa

Kanion Coca
Dzieciak sprzedaje dzianiny „lalki za palec” turystom oczekującym na lot kondorów andyjskich
Tacy drobni sprzedawcy w Peru luzem. Kiedyś szliśmy wzdłuż Cuzco i uderzyły nas dwie dziewczyny, które najpierw próbowały sprzedawać lalki, ale potem się poddały. ale nadal błagał o pieniądze. „Po co ci to?” Nie prosiłem od zła, zastanawiałem się, na co odpowiedzą. „Na jedzenie!” Jak mogę nie dać dziecku jedzenia? Po prostu pokaż monetę i napisz, już jej nie ma, musisz nakarmić całe miasto. Ale jeśli mam jedzenie w torbie, zawsze oddaję je, nawet jeśli nie pytają, ale tutaj w torbie znaleziono tylko cukierki sopelowe. Rozdałem je, a pierwszy do mnie po hiszpańsku: „To nie jest jedzenie!” a potem w zgrabnym angielskim: „To szkodzi zębom !!”

Linie Nazka
Gigantyczne rysunki na pustyni wykonane przez ludzi z plemienia Nazka. Możesz to zobaczyć tylko z okna samolotu, który przechyla się prawie o 90%, abyś mógł to lepiej zobaczyć. 30 minut 30 USD. (Wszystkie zdjęcia)

Huacachina
Miasto jest oazą. Tak jak w filmach.
Niesamowite uczucie jazdy po wydmach w takiej klatce w kształcie jajka i na desce z piaskiem (to jak snowboard, tylko bardziej miękkie)!

Chiloe
29 godzin promem (gdzie cytryna była dla mnie bardzo przydatna) i wylądowaliśmy na ogromnej wyspie z własną mitologią i niesamowitymi miejscami, w których natura maluje obrazy na kamieniu.

Targ Morski w Valdivia
Na resztki czekają zdobycz, żetony i potwory.

Płaskowyż Nazca jest niesamowity, a Cheburashka bardzo poruszająca. 8-)

Fotoreportaże z Boliwii i Peru

Połączyliśmy autentyczność indiańskich rynków i wiosek z niesamowitą przyrodą w paśmie górskim Andów i piękną scenerią regionu Altiplano.

Nasza aklimatyzacja do wysokości rozpocznie się w południowym Peru. Poznamy dziedzictwo starożytnej kultury Inków: kopalnie soli Maras, tarasy rolnicze Morai, legendarne miasto Machu Picchu i twierdzę Ollantaytambo! Pójdziemy odwiedzić Indian Quechua i pojedziemy nad jezioro Titicaca na krytych strzechą wyspach Uros!

A potem Boliwia jest uważana za najbardziej indiański kraj na kontynencie! Zobaczymy kolonialną architekturę i rynek czarownic w La Paz.

Po krótkim locie do Uyuni wybieramy się na wyprawę jeepem do niesamowitych parków narodowych Boliwii, gdzie czekają na nas wicuna, flamingi, kiwi, nandu, lisy Andine i wiele ptaków w kolorowych lagunach mineralnych. Odwiedzimy strefy geotermalne, surrealistyczne pustynie, niekończące się solonchak Uyuni i wulkany.

Udamy się do San Pedro de Atacama, gdzie będziemy ładowani energią gwiazd, w obserwatoriach kosmicznych - jednym z najlepszych miejsc na Ziemi do obserwacji kosmosu!

PROGRAM PODRÓŻY:

Dzień 1. Lima.
Wieczorny przylot do Limy, spotkanie na lotnisku, transfer i odprawa w hotelu Miraflores. Odpocznij po długim locie lub, jeśli masz siłę, spacer wzdłuż promenady.

Dzień 2. Lima.
Znajomość z Limą. Rano zwiedzimy historyczne centrum miasta, Plaza de Armas i muzeum z artefaktami cywilizacji prekolumbijskich. Zobaczmy, jak słońce zachodzi w oceanie i przygotuj się na poranny wyjazd.

Dzień 3. Cuzco.
Poranny lot do Cuzco i po zameldowaniu się w hotelu wybieramy się na spacer po mieście. Odwiedzimy ruiny Sacsayuman i posąg Jezusa, z którego otwiera się panoramiczny widok na miasto. Przejdziemy ulicami Adobe do Placu San Blas i zejdziemy do centrum miasta na Plaza de Armas.

Dzień 4. Święta Dolina Inków.
Po śniadaniu udamy się do ciekawych miejsc w Świętej Dolinie - najpierw odwiedzimy ruiny Pisak i kolorowy targ z pamiątkami, szczególnie popularny w niedziele!
Następnie udamy się do Maras, gdzie znajdują się solne tarasy i Morai, laboratorium rolnicze Inków. Wieczorem dotrzemy do urokliwej wioski Olantaytambo i wsiądziemy do pociągu do Aguas Calientes (1 godzina 40 minut).
Sprawdzamy się w hotelu i wcześnie kładziemy się spać, bo wcześnie wstajemy.

Dzień 5. Machu Pichu.
Budzimy się o 5 rano, aby pojechać pierwszym autobusem do legendarnego miasta Inków Machu Pichu! Przede wszystkim wspinamy się na Mount Wayna Picchu, skąd otwiera się niesamowity widok na starożytne miasto.

Dzień 6. Wioski keczuańskie.
Rano jedziemy odwiedzić Indian keczua. Ich wioski znajdują się wysoko w górach Świętej Doliny, zupełnie nieznane turystom, a widoki są niesamowitego piękna.

Zejdziemy na wysokość 4000 metrów, gdzie zalesione stoki zostaną zastąpione roślinnością charakterystyczną dla wysokogórskiej urny Altiplano, ukochanej przez alpaki i lamy. Wieczorem odpoczniemy w Cuzco.
Dzień 7. Titicaca.
O 8 rano nasz wygodny autobus odjeżdża do jeziora Titicaca! Do lunchu dotrzemy do Puno, zameldujemy się w hotelu i pójdziemy na lunch na pokryte strzechą wyspy Uros. Po spróbowaniu najświeższego pstrąga, popłyniemy łodzią z trzciny wirnika i wysłuchamy opowieści lokalnych mieszkańców o osobliwościach życia na wyspach. Powrót do hotelu w centrum Puno.

Dzień 8. La Paz.
Rano wyjeżdżamy do La Paz, przechodzimy kontrolę graniczną Boliwii, a po zameldowaniu się w hotelu spacerujemy po centrum miasta i targu czarownic. Na wysokości 3640 metrów nad poziomem morza, nie spiesz się i odpocznij.

Dzień 9. Uyuni.
Rano lecimy do miasta Uyuni, meldujemy się w hotelu i sprawdzamy gotowość do wyprawy na Altiplano. Zachód słońca spotykamy na słonym bagnie Uyuni, a po drodze zwiedzamy cmentarz lokomotyw parowych.

Dzień 10. Altiplano.
Po świcie na słonym bagnie udamy się na wyspę Inkahuasi, gdzie rosną wielowiekowe gigantyczne kaktusy. Zjedz śniadanie na wyspie. Następnie jedziemy do Villamar, gdzie mamy hotel.

Dzień 11. Atacama.
Dziś zobaczymy wiele kolorowych lagun - Kanapu, Ondu, Ediondu, legendarne kamienne drzewo Arbol de Piedra. Na skraju lagun zobaczymy niezliczone różowe flamingi, do których możesz podejść bardzo blisko.

Dzień 12. Atacama.
Przed świtem wyruszamy na pole geotermalne Sol de Magnan, skąd sycząca para ucieka spod ziemi! Zjemy śniadanie w Polkes, gdzie będziemy mieli czas na wygrzewanie się w gorących źródłach.

Przejdziemy przez pustynię Salvador Dali do lagun Verde i Blanca. Kolor w Verde Lagoon jest niesamowicie zielony! Zwykle wieje tutaj bardzo silny wiatr i biczuje pianę na brzegu, miejsce o niesamowitym pięknie! Mijamy granicę z Chile i meldujemy się w hotelu w San Pedro de Atacama.

Dzień 13. Santiago.
Rano przejazd na lotnisko Calama i przelot do Santiago. Zameldujemy się w hotelu, spacerujemy po centrum miasta i świętujemy koniec wyprawy.

Dzień 14. Santiago.
Poranne opłaty i transfer na lotnisko na lot międzynarodowy, prawdopodobnie odlatujący na lunch.

• Wyprawa jeepem Altiplano w towarzystwie profesjonalnego zespołu wypraw
  • eskorta rosyjskiego przewodnika mówiącego po angielsku i hiszpańsku na czas podróży
  • Dzikie parki narodowe San Pedro de Atacama, Eduardo Avaroa, Uyuni, Tolar Grande
  • zanurzenie, komunikacja i maksymalny kontakt z lokalną kulturą
  • cały ruch na trasie w jeepach dla 3 osób w samochodzie
  • zakwaterowanie w autentycznych hotelach solnych dla 2 osób na pokój
  • komfortowe hotele na całej trasie
  • wycieczki po mieście
  • fotografowanie i filmowanie wszystkich przygód
  • wszystkie transfery na lotnisko

Przeglądaj raporty fotograficzne z poprzednich podróży

Nasze stałe wiodące wyprawy: mechanik William i Anna Gibichskus!

Pobierz szczegółową trasę w formacie PDF!

Koszt 3600 $, pozostało 6 miejsc!

Daty ✈ 22 lutego - 6 marca 2020 r

Pin
Send

Obejrzyj wideo: PERU Wspomnienia (Luty 2020).