AMERYKA POŁUDNIOWA

Forum Vinsky

Pin
Send

Po powrocie do Peru podczas planowania naszej podróży do Argentyny zidentyfikowaliśmy dla siebie dwa główne miejsca w tym kraju, do którego chcieliśmy pojechać. Były to lodowiec Perito Moreno w argentyńskiej Patagonii i majestatyczne wodospady Iguazu.

Zdjęcia w Internecie obiecywały morze fantastycznych krajobrazów i masę wrażeń. Patrząc w przyszłość, powiem, że dostaliśmy je jeszcze więcej, niż się spodziewaliśmy 🙂 Dla mnie osobiście było to wspaniałe objawienie, ponieważ na początku nie chciałem lecieć tak daleko, żeby tylko patrzeć na wodospad lub dostać się na sam brzeg kontynentu, aby przejść się wzdłuż lodowca .... Ale przede wszystkim.

Wodospady Iguazu (Cataratas del Iguazu) to kompleks wodospadów o szerokości 4 km. Znajdują się w trzech krajach: Argentynie, Brazylii i Paragwaju i znajdują się na liście światowego dziedzictwa UNESCO, a ostatnio zostały uznane za jeden z 7 cudów przyrody na świecie.

Alone on the Iguazu Falls (Argentyna)

Po argentyńskiej stronie utworzono Park Narodowy o tej samej nazwie, który co roku odwiedzany jest przez miliony turystów z całego świata. Nawiasem mówiąc, Brazylia stworzyła również Park Narodowy Iguazu, w którym każdy może cieszyć się oszałamiającym spektaklem, a także wybrać się na wycieczkę helikopterem. Wielu turystów odwiedza obie strony w tych dwóch krajach, ale ograniczyliśmy się tylko do Argentyny. Oto duża i, sądząc po opiniach w Internecie, najbardziej imponująca część wodospadów Iguazu.

Możesz wybrać się do Parku Narodowego z małego miasteczka położonego 18 km od wodospadów, zwanego Puerto Iguazu. Dzięki pobliskim atrakcjom miasto szybko zarosło całą niezbędną infrastrukturą. Tam możesz zatrzymać się na kilka dni, aby odpocząć i udać się do jednego z cudów natury na świecie. W tym mieście nie ma nic więcej do roboty, a Internet nie jest zbyt inteligentny. Tak więc maksimum to tydzień i średnio wystarczą 3-4 dni. Dla Rosjan wizy do Argentyny nie są potrzebne, co również upraszcza podróż do tej atrakcji!

Jak dostać się do wodospadów Iguazu

Możesz dotrzeć do Puerto Iguazu na własną rękę wygodnymi autobusami, które działają w Ameryce Łacińskiej. Ale już jeździliśmy autobusami w Peru i dlatego zdecydowaliśmy się lecieć samolotem z Buenos Aires, co stanowiło zaledwie 2 godziny zamiast 20 autobusu. I dostaniesz niezłą premię - to „oglądanie wodospadu z okna samolotu”, być może piloci nie zawsze wykonują ten manewr dla turystów, ale mieliśmy szczęście. Lecieliśmy przez LAN, jednego z najpopularniejszych lokalnych przewoźników lotniczych.

Jesteśmy na miejscu w mieście Puerto Iguazú i zapraszamy na spacer po Parku Narodowym, gdzie opowiemy szczegółowo, a raczej pokażemy jeden z najwspanialszych i najpiękniejszych wodospadów na świecie!

Park Narodowy Iguazu w Argentynie

Możesz dostać się do Cataratas del Iguazu z miasta autobusem. Bilet można kupić bezpośrednio na dworcu autobusowym w mieście. Cena jest stała i wynosi 100 pesos (około 11,5 USD) w obie strony. Korzystaliśmy z usług Rio Urugwaju. Autobusy kursują od 7 rano do 9 wieczorem. Droga zajmuje około 20-30 minut, nie będziesz się nudzić 🙂

Przy wejściu do Parku Narodowego znajdują się kasy biletowe, w których należy kupić bilet wstępu. Koszt to 260 pesos (30 USD) na osobę. I nie zapomnij swoich paszportów! Dowód osobisty jest niezbędny do zakupu biletu.

Lepiej przyjechać tu rano, aby uniknąć tłumów turystów i upałów. W styczniu (kiedy tam byliśmy) temperatura osiągnęła +40 po południu. Nie zapomnij więc założyć czapki lub czapki i wziąć krem ​​przeciwsłoneczny z SPF40 i wyższym, a także zaopatrzyć się w wodę pitną. Chociaż w parku jest wystarczająco dużo kawiarni, możesz łatwo odświeżyć się. Istnieją również sklepy w cieniu, w których można się zrelaksować i odetchnąć od tego, co widzisz.

Ogólnie park jest bardzo dobrze wyposażony i uprawiany. Wielu mówi, że z tego powodu traci naturalność. Kto wie, może tak, ale naprawdę nam się tam podobało i nie ingerowaliśmy w otaczające widoki, w niektórych miejscach wręcz przeciwnie, pomógł 🙂

Mapa parku Iguazu

(możesz kliknąć na obrazek - wzrośnie)

Zapłaciliśmy więc za wejście, wzięliśmy mapę Parku Narodowego i teraz możemy rozpocząć naszą krótką wycieczkę people Pierwszymi osobami, które zobaczyliśmy, kiedy weszliśmy do parku, byli jego mieszkańcy, śmieszne szopy Coati 🙂

Szopy Coati

Istnieje niezliczona liczba tych uroczych zwierzątek. Są bardzo urocze i ... oswojone, być może wydaje się, że na pierwszy rzut oka. W całym parku są ostrzeżenia, że ​​nie wolno ich karmić i dotykać, że mogą być agresywni, a nawet zaatakować osobę i ugryźć ją. Być może takie złe jednostki zostały odnalezione, ale nie były na naszej drodze. Ale pierwsze osoby były zbyt energiczne (lub bardzo głodne), które zaatakowały moją paczkę, w której leżały winogrona i natychmiast rozdarły ją łapami i zębami i wyciągnęły wszystko, co można zjeść.

Coatis są tak przyzwyczajeni do ludzi, że nawet pozwalają się pogłaskać i podnieść. Ale nie poleciłbym tego robić, ponieważ są to jednak dzikie zwierzęta, a reakcja nie jest przewidywalna. Ich reakcja obronna na pozorne niebezpieczeństwo lub zuchwalstwo, gdy żądają jedzenia dla siebie, przekonały nas, że mogą gryźć dość spokojnie i jest to dla nich normalne. Podczas całej naszej podróży do Parku Narodowego poznaliśmy ich całe rodziny, więc pod koniec dnia nawet nie zwracaliśmy na nie uwagi i przeszliśmy, pozostawiając nam własną działalność.

W Parku Narodowym Iguazu istnieje kilka ścieżek, wzdłuż których można odkrywać wodospady. Wszystkie te ścieżki biegną wzdłuż wodospadów, łączą się ze sobą, pozwalając ci podejść i podziwiać widoki z góry lub bezpośrednio naprzeciw ogromnych strumieni wody w różnych odległościach od siebie. Planowaliśmy cały dzień na wycieczkę, a wielu nawet jeździ tu dwa razy z rzędu.

Nawiasem mówiąc, jeśli zdecydujesz się zrobić to samo, to przy wyjściu będziesz musiał zarejestrować swoje bilety, a następnego dnia otrzymasz 50% zniżki. Nie planowaliśmy tego, ale w końcu dzień później Katya ponownie poszła do tego parku i zrobiła piękne zdjęcia wodospadów Iguazu (które są również przedstawione w tym artykule) w różnych warunkach pogodowych i już lepiej wiedząc, gdzie chce iść i która jest bardziej uważna rozważyć i poczuć.

Zdjęcia Iguazu Falls

Jak powiedziałem, postanowiliśmy zobaczyć wszystkie wodospady Iguazu w ciągu jednego dnia. W rzeczywistości jest to całkiem realne. Fizycznie praktycznie nie jesteś zmęczony. Wystarczy odpocząć od otrzymanych emocji полученных Rozpoczęliśmy naszą podróż od pierwszej okrągłej krótkiej ścieżki, w której wodospady Iguazu można spotkać twarzą w twarz. Idąc zadbanymi ścieżkami, w końcu je zobaczyliśmy!

Tutaj moje słowa się kończą. Ponieważ nie można przekazać ...

Zdjęcie i 10 procent nie oddają całego piękna i mocy tego niesamowitego widoku.

Niekończące się strumienie wody mieniące się w kalejdoskopie niekończących się wzorów, od których nie można było oderwać oczu.

Niektóre ścieżki prowadziły do ​​pojedynczych wodospadów, które tworzą kompleks. Nawiasem mówiąc, w Parku Narodowym Iguazu jest ich ponad 270!

Udało nam się bardzo zbliżyć do jednego z wodospadów. Po 3 minutach stania byliśmy mokrzy! ))) Należy o tym pamiętać, planując odwiedzić to miejsce. Uzyskaj ochronę aparatów i innych potrzebnych rzeczy. Ukryliśmy wszystko w zwykłej paczce 🙂 Pomogłem głupi 🙂

Wideo Iguazu Falls

Każdy wodospad i cały kompleks wodospadów Iguazu jako całość powoduje nieopisaną, dziecinną rozkosz, gdy zamiast słów słychać tylko okrzyk i podziw, ponieważ emocji, które wywołuje ten spektakularny spektakl, nie można wyrazić słowami. Tutaj musisz po prostu cieszyć się niekończącymi się chwilami szczęścia i nie zapomnij wydychać na widok tych oszałamiających wodospadów.

Po kilkugodzinnym spacerze wzdłuż wodospadów, relaksując się w cieniu, udaliśmy się do kolejnej lokalnej atrakcji. Również wodospad. Najsłynniejszy w całym kompleksie, pod okropną nazwą „Diabelskie Gardło” lub jak nazywają go jego mieszkańcy „Gargantua del Diablo”.

Diabelskie gardło

Jego szerokość wynosi 150 metrów, a wysokość 80 metrów! Ma kształt litery „U” i graniczy z Brazylią. Spektakl jest ekscytujący! Byliśmy tuż nad spadającymi strumieniami wody, nad którymi przelatywały ogromne orły górskie. Najbardziej podobało nam się to miejsce. Niesamowita moc i niesamowite krajobrazy wokół nie pozwoliły uwierzyć w to, co się dzieje. Nie można było sobie wyobrazić, że takie piękno naprawdę istnieje. Ale tak jest! I jej natura stworzona!

Możesz dotrzeć do Diabelskiego Gardła pieszo lub bezpłatnym pociągiem, który jedzie przez gęsty las do wodospadów Iguazu.

Ze stacji trzeba przejść około 1 km na taras widokowy. Przy wejściu znajduje się prysznic, w którym można odświeżyć się przed lub po podróży do Diabelskiego Gardła. Co jest bardzo przydatne, ponieważ upał jest niesamowity 🙂 To prawda w samym wodospadzie - natychmiast staniesz się mokry (rozpryski wody lecą we wszystkich kierunkach, a powietrze wokół jest bardzo „mokre”)!

Droga biegnie wzdłuż mostów nad rzeką Iguazu. Było gorąco i pod koniec dnia trochę się zmęczyliśmy, ale to, co zobaczyliśmy, przywróciło nas do życia i nabrało energii! To miejsce należy odwiedzić!

Co robić w wodospadach Iguazu

Oprócz zwykłego spaceru po parku możesz pływać łodzią, która zabierze Cię prawie do samych wodospadów, pójdzie na tor przez las i inne i inne rozrywki. Wcześniej można było wspiąć się na taras widokowy na wyspie San Martin, która jest bardzo blisko wodospadów, ale teraz niestety nie jest to możliwe. Jeśli chcesz, możesz wziąć te wycieczki za dodatkową opłatą.

Na przykład rejs statkiem w dół rzeki do wodospadów kosztuje 520 pesos (60 USD) za osobę. To dość ekstremalna podróż, ale nie zrobisz tam zdjęcia i zobaczysz kilka wyraźnych zdjęć, ponieważ ciągłe strumienie wody wokół tworzą ciągłą mgłę nad rzeką. Ale łaskocz nerwy i rozwesel - możesz łatwo!

Mieliśmy dość wrażeń, więc ograniczyliśmy się do naszej podróży, która trwała cały dzień. Pod wieczór zmęczeni, mokrzy, ale absolutnie szczęśliwi, wróciliśmy do domu i spędziliśmy kilka dni w Puerto Iguazu, a następnie wróciliśmy do Buenos Aires, gdzie czekaliśmy na samolot, który zabrałby nas do argentyńskiej Patagonii, do innego niesamowitego miejsca, aby tysiącletni lodowiec Perito Moreno. Ale to zupełnie inna historia.

W jakich wodospadach byłeś? Napisz w komentarzach o swoich doświadczeniach lub wrażeniach z tego, co widzieliśmy i przekazaliśmy ci w tym artykule o wodospadach Iguazu w Argentynie!

Witryna Vinsky

• Lista forumForum AMERICAForum ARGENTYNA, URUGWAJ, PARAGWAJTrasy w Argentynie, Paragwaju, Urugwaju
  • Zmień rozmiar czcionki

Camenante »07 kwietnia 2018, 09:24

leon56 »09 czerwca 2018 20:58

Camenante »12 czerwca 2018 17:02

Przed wejściem do parku 10 minut taksówką. To najszybszy i tani sposób.

snus71 »12 czerwca 2018 17:50

Stranno »17 lipca 2018 10:32

1. O taksówce napisali poprawnie. W pobliżu lotniska znajdują się wodospady.
2. Około 3 godzin nie tylko się nie zgadzam, ale jest to absolutnie nierealne. Nie wiem, czy pojedziesz w sezonie (od tego zależy kolej na drugi pociąg do gardła diabła). Cóż, jeśli wszystko dzieje się szybko bez głupoty:
10 minut na bilety, 5-10 minut spacerem do parkingu pierwszego pociągu. Kolejne 10-15 minut dojdziesz do parkingu drugiego pociągu i dwóch niższych torów (ważne, pieszo lub w pierwszym pociągu). A oto najciekawsza część. Jeśli nie ma wielu osób, natychmiast otrzymasz bilet na następny pociąg. Jeśli dużo, to przez jeden lub dwa. Cóż, średnio jest to w każdym razie strata 15-30 minut oczekiwania. Jedź pociągiem przez 10-15 minut. Następnie podejdź do gardła diabła przynajmniej przez kolejne 15 minut (z wyłączeniem zdjęć i innych rzeczy). Na gardle diabła przez 15-30 minut. a potem droga powrotna jest taka sama (choć czekanie na pociąg przejeżdża tam szybciej - odjedziesz na pierwszym). Ale podczas oglądania operacyjnego zajmie ci 2-3 godziny tylko na gardle diabła i pociągu do niego. Dalsze niższe ścieżki. Które „górne dolne” można pominąć. Ale „dolne dno” musisz obejrzeć. To jest co najmniej kolejna godzina z kilkoma zdjęciami. To prawda, że ​​po jego zakończeniu możesz wyjechać specjalnym autobusem do łodzi. Kupiliśmy łodzie przy wejściu do parku. Przyjechaliśmy dość rano i były tylko miejsca na ostatnią sesję łodzi. Wyobraź sobie, że kupiłeś potrzebną opcję. Autobus jedzie przez dżunglę przez około 20 minut. Ale podczas gdy tam i z powrotem, dopóki wszyscy się nie zgromadzą, stoją osobno, w rzeczywistości leżą więcej. Następna łódź. Nie pamiętam ile czasu. ale nie bardzo długo. powiedzmy 20-30 minut. Ponadto wracasz i długo czekasz, aż przybędą po Ciebie autobusy ze śladami turystów. Cóż, droga powrotna, przyniosą cię ponownie w 10-15 minut spacerem od parkingu drugiego pociągu. Odpowiednio stamtąd plus taksówka. Nie mogę sobie nawet wyobrazić, jak to będzie pasować za trzy godziny. Jeśli tylko wszędzie do biegania i bez łodzi.

Nowości modowe

Na 123ru.net Wszystkie nowości chronione prawem autorskim, właśnie opublikowane, są dostępne w sekcji „Użytkownicy witryny”, a także w mieście, w którym wiadomości są publikowane. Ponadto najciekawsze i najpopularniejsze wiadomości na dziś (ocena zależy od czasu publikacji i liczby odwiedzających, którzy przeglądali publikację w tej chwili) są automatycznie nadawane automatycznie na stronach tabloidu stowarzyszonego (tylko w przypadku wiadomości ze zdjęciami dołączonymi do wiadomości i mających wystarczającą ilość pozwolenie na publikację i rozmiar). Aby nadawać w tabloidie, podczas publikowania nie zapomnij wybrać sekcji wiadomości, w której następnie będą wyświetlane Twoje wiadomości. 123 Wiadomości (raz, dwa, trzy) - natychmiast publikuj wiadomości z pierwszej ręki dzięki aktualizacji trwającej 1 minutę. Pierwsze wiadomości - w pierwszych wierszach!

Wybieramy teraz najciekawsze, najtrafniejsze i najistotniejsze w mieście i regionie, w którym to się dzieje. Każdy użytkownik strony może w dowolnym momencie opublikować swoje wiadomości w trybie automatycznym bez moderacji z naszej strony, przestrzegając jedynie elementarnych zasad poprawności wypowiedzi i ogólnie przyjętych standardów moralnych. Możesz teraz zostać naszym korespondentem w dowolnym mieście.

Nie bierzemy pieniędzy nie tylko na publikację waszych wiadomości, wiadomości i ogłoszeń, ale także na reklamę waszych publikacji na stronach naszych tabloidów we wszystkich językach świata. Dziś nasze usługi są całkowicie bezpłatne dla wszystkich, bez wyjątku, użytkowników strony.

Na 123ru.net Wszystkie wiadomości (w tym twoje) są dostępne w tłumaczeniu na prawie każdy z popularnych języków świata. Aby przetłumaczyć, po prostu wybierz z listy języków znajdujących się w nagłówku interesującej Cię witryny. Przetłumaczymy wybraną stronę natychmiast w trybie automatycznym oraz z indeksowaniem przez wyszukiwarki. Przeczytaj z nami wiadomości online w językach świata.123ru.net - Twój świat bez granic i barier językowych! Niedawno dodaliśmy wiadomości o sekcjach, kategoriach, zainteresowaniach i blogach, które pozwalają użytkownikowi usługi otrzymywać nie tylko operacyjne, ale także alternatywne informacje na interesujące tematy z całego świata, z zupełnie innych niezależnych popularnych i niezbyt popularnych źródeł na jednej stronie. Usługa umożliwia także przeglądanie całego kanału wiadomości dla każdego źródła informacji osobno w formacie kalendarza dla dowolnej wybranej daty i okresu.

Wiadomości z ostatniej godziny

123ru.net - Przeszukiwalne źródło istotnych informacji nie tylko o codziennym życiu twojego miasta i miast w twoim regionie, wiadomościach, wydarzeniach i incydentach, ale także afiliacyjna prezentacja online odpowiednich ofert produktów z dostawą do twojego miasta. Codziennie pojawiają się najnowsze informacje na temat towarów i usług, promocje i rabaty na różne tematy, od nieruchomości i samochodów po różne codzienne usługi, aplikacje mobilne oraz najnowsze oferty lokalnych sklepów internetowych i przedsiębiorstw w praktycznie wszystkich miastach i miasteczkach, są aktualizowane i uzupełniane praktycznie we wszystkich miastach i miastach. regiony Rosji, Ukrainy, Białorusi i Abchazji. Zawsze - informacje na żywo, zawsze - aktualne ceny. 123ru.net - tylko najnowsze oferty online w regionach (aktualizacja każdej minuty online). Kto nie miał czasu - spóźniał się, spóźniał się - pozostawał w tyle! Bądź na bieżąco z nowościami - doceń czas! Opóźnisz, a drugi zdąży na czas! 123ru.net - nowy format prezentacji informacji, nowy format na nowy czas! W każdym słowie - co znaczy, w każdym banerze - znaczy! Cała witryna sklepu internetowego jest tutaj.

m.123ru.net - Twoje wiadomości w kieszeni. Nieograniczone możliwości publikowania prywatnych materiałów i istotnych społecznie informacji w czasie rzeczywistym z bezpośrednimi linkami do twoich źródeł. Całkowicie bezpłatny, z telefonu komórkowego lub tabletu, szybko, prosto, z dokładnym odniesieniem geograficznym do bieżących wydarzeń, incydentów i ogłoszeń. W każdej chwili, co minutę dajemy Ci możliwość publikowania odpowiednich informacji (notatek, artykułów, komentarzy, zdjęć i filmów, prywatnych ogłoszeń itp.) W dowolnym mieście w Rosji, na Ukrainie, Białorusi i Abchazji - za darmo.

A teraz możesz uzyskać dostęp do wiadomości w innych językach wszystkich kontynentów.

Pin
Send

Obejrzyj wideo: visite guidée du Forum de Nivillac (Kwiecień 2020).