KUBA

Santiago de Cuba, Julio 2019.

Pin
Send

Opublikuj przez Cubano Wt 30 lipca 2019 22:31

Od 15 lutego minęło ponad 5 miesięcy. Od momentu opuszczenia Kuby przez moją żonę przez ponad 5 i pół roku opuściła mnie i zamieszkała na wizie turystycznej w Houston w Teksasie.

Poszukaj szczegółów w poprzednich raportach, ponieważ są one na forum.

5 i pół roku poszło na marne, najlepsze lata w moim życiu i prawie 100 000 USD wydałem na osobę, która tak naprawdę nie była warta minuty mojego czasu.

4 noce na Kubie to oczywiście niesamowicie mało czasu.

Ale nie żałuję tej podróży.

Podróż rozpoczęła się od restauracji Kaplansky na lotnisku Pearson w Toronto.

Tradycyjny kufel ciemnego piwa z piklami. To jest tradycja.

Lot odbył się bez incydentów. Za mną siedział Grek, znany Vavanowi, ale nie rozpoznał mnie w kampanii lub udawał, że go nie rozpoznaje)))

Zamówiłem Kasę na airbnb i nie mogę narzekać. Okazało się 79 kanadyjskich na 4 noce, czyli około 14 ciastek za noc, dobra cena.

Śniadanie osobno dla 4 kucharzy, a śniadanie nie było złe. Ogólnie rzecz biorąc, teraz zawsze będę korzystać z airbnb, ponieważ mogę zapłacić z góry i zapomnieć o tych wydatkach, a wszystko jest naprawdę tańsze, szczególnie teraz, gdy dolar kanadyjski jest słaby.

Z Holguin do Santiago dotarliśmy zaskakująco szybko, czyli około 2 i pół godziny.

Po dotarciu do Santiago dotarliśmy do kasy, zostawiliśmy nasze rzeczy i poszliśmy na spacer wzdłuż nocy. Przez przypadek moja casa była rzut kamieniem od głównej ulicy karnawałów, uuuuh, od razu przypomniałem sobie karnawał w Camaguey w 2012 roku. Jedzenie w straganach, muzyka, tłumy i litry piwa. Był napięty Atuey, nigdzie go nie było, ale było mnóstwo kanapek z lechonem, chorizo, pizzą itp. Cóż, kryształ z bukanero.

Moja dziewczyna przyjechała z siostrą, więc tej nocy spędziliśmy z nią czas. Nawiasem mówiąc, bardzo ładna dziewczyna.

Zataczając się wzdłuż głównej ulicy karnawału i wypijając trzy piwa, poszliśmy spać.

Zanim poszliśmy spać, SMS-a przyszła od przyjaciółki Marie, która napisała, że ​​jej samochód wyprowadził psa. To znaczy, podróż już się nie zaczęła tak gorąco.

Kiedy się obudziliśmy, śniadanie już na nas czekało. Był niesamowity.

Ale kiedy moja dziewczyna włączyła telefon, okazało się, że dzwoniono do niej 16 razy.

Jej prababka zmarła.

Oczywiście powiedziała, że ​​mogłaby pojechać sama, a ja zostanę w Santiago, a ona wróci później, ale oczywiście poszedłem z nią na jaw.

Z Santiago do małej wioski w pobliżu Uvero.

Upamiętnienie Kubańczyków nie jest takie samo jak nasze. Nikt tam nie pije.

Przybył gdzieś około stu osób. Spotkałem nawet tych krewnych, których sam nie znałem.

Dla wszystkich stu osób pieczone mięso kozie ze smażonymi bananami. W rezultacie poznałem całą jej rodzinę, nawet tych, których ona sama nie znała, rrrr.

Prababka miała 97 lat, więc jasne jest, że tego wszystkiego oczekiwano. Jej setra jest skonsolidowana, więc jej babcia nie była jej, usiadła z nami w ciągu dnia, a następnie wróciła do swojej wioski.

Ale z tego powodu poznałem jej matkę, ojca i brata - mieszkają w odległej wiosce niedaleko Pico Turkino. Gdyby nie budzenie, nawet bym ich nie spotkał.

O pierwszej rano pojechałem z wioski do jej domu, w Uvero.

Następnego dnia mieliśmy iść na pogrzeb, ale Marie zasnęła, obudziłem się na czas, ale nie mogłem jej obudzić.

Pojechaliśmy więc z Uvero z transferami przez Civirico do Santiago.

Tam piliśmy z Marie piwo, które przywiozłem z Kanady. Przyniosłem jej jedną pszenicę (Paulaner), jedną ciemną (Guinness), jedno kwaśne piwo i jedną IPA. Najbardziej lubiła pszenicę.

Potem poszliśmy kupić to, co chciałem przywieźć do Kanady. Cygara, papierosy i nie tylko.

Drogie przyszło zjeść jagnię. To było boskie, a cena była boska, 80 pesos moneda nacional jest bardzo do przyjęcia, w centrum miasta.

Następnie poszliśmy do browaru rzemieślniczego w Santiago, Puerto del Rey. Polecam wszystkim. W ostatnim dniu karnawału potknęliśmy się o ulice, ale nie zwariowaliśmy.

Następnego ranka, po śniadaniu, udaliśmy się do miejsca, gdzie mieszka jej kuzynka, na wschodnich obrzeżach Santiago. Gdzie są panel Chruszczow. Od razu przypomniałem sobie dzieciństwo. Marie zapytała mnie, czy jej brat, który ma 17 lat, może przyjść, na pewno się zgodziłem.

Pojechaliśmy z nim do Playa Siboney.

Tam spróbowałem coctel de cobo, czyli tych samych muszli, które są spożywane na surowo, smakują jak przegrzebki.

Rozmawiałem z jej bratem, pływaliśmy razem w morzu i ogólnie dobrze się bawiliśmy, mimo że godzina padała w deszcz.

Mam coś śmiertelnego związanego z plażą Siboney.

Odkąd kupiłem tam Havana Club Blanca za 3,85 - a potem już nic nie pamiętam. Moja panna młoda powiedziała, że ​​musi zabrać mnie z plaży w ramiona do autobusu, a następnie uspokoić mnie w motelu, tak.

Dzięki Bogu, nic z tego nie pamiętam.

Ustawiłem alarm o 5:30 i po gorącym seksie i obfitym śniadaniu wsiedliśmy do taksówki i pojechaliśmy do Holguin. ścieżka była długa, ale wszystko przebiegło bez żadnych incydentów. Ogólnie rzecz biorąc, cała ta podróż przebiegła bez żadnych incydentów, z wyjątkiem tego, że celnicy w Kanadzie zabrali mnie za jajka i zmusili do zapłaty za papierosy, 130 dolców usunęło szumowiny.

Nastąpiła bardzo krótka podróż. Ku mojemu wstydowi nie tylko Atueia, ale także nie próbowała aptek, ale miło spędziłem czas.

Tak, a jeśli tak, to ją kocham. Odpowiadam z góry na wszystkie pytania.

Hity sezonu. Od Hawany po Santiago - wszyscy słuchają El Unico.

Pin
Send

Obejrzyj wideo: Rumba Santiago de Cuba, julio 2019 (Luty 2020).